Επικαιροποιημένη προκήρυξη με βάση τις τελευταίες εξελίξεις στην καταστολή των μαθητικών κινητοποιήσεων μέσω της «απεργοσπαστικής» απόφασης του ΥΠΑΙΘ
Ας εκτελέσουμε ένα νοητικό πείραμα, όπως πολύ συχνά ζητάνε οι καθηγητές στα μαθήματα των φυσικών επιστημών ( με την ανυπαρξία εργαστηρίων στα σχολεία, όλα τα πειράματα νοητικά είναι έτσι και αλλιώς! ). Υποθέτουμε στη φαντασία μας την ύπαρξη μιας χώρας, της οποίας η κυβέρνηση, ενώ βρίσκεται αντιμέτωπη με μια πανδημία η οποία απειλεί τη δημόσια υγεία, εκείνη θέλει να κάνει τα πάντα ώστε, όχι μόνο να μην αναχαιτίσει την πανδημία, αλλά απεναντίας να την εξαπλώσει. Ας σκεφτούμε για μια στιγμή ποιες θα έπρεπε να είναι οι κινήσεις της κυβέρνησης αυτής. Για παράδειγμα, θα μπορούσε να μην πάρει κανένα απολύτως μέτρο για να ενισχύσει το σύστημα υγείας της χώρας. Ποιος τις χρειάζεται τις ΜΕΘ άλλωστε; Πεταμένα λεφτά! Σίγουρα, θα ανάγκαζε τους εργαζόμενους και τη νεολαία να στριμώχνονται σα σαρδέλες στα ΜΜΜ μειώνοντας τα ήδη ελάχιστα δρομολόγια.
Και στα σχολεία; Μα τα σχολεία αποτελούν έναν εξαιρετικό χώρο για να διαδοθεί ο θανατηφόρος ιός. Θα ψήφιζε ένα νόμο με τον οποίο θα αύξανε τους μαθητές μέσα στις αίθουσες- κλουβιά που θα είχε στη διάθεσή της, ενώ ταυτόχρονα θα αδιαφορούσε εντελώς να ενισχύσει συνολικά τις σχολικές υποδομές. Θα μείωνε τους καθηγητές και θα έβαζε έναν υπάλληλο καθαριότητας για κάθε σχολικό συγκρότημα.
Στο επικοινωνιακό κομμάτι θα έπρεπε βέβαια να βρει τρόπο να διώξει την ευθύνη από πάνω της. Για το λόγο αυτό θα χρησιμοποιούσε τα πειθήνια παπαγαλάκια της των ΜΜΕ. Θα έβαζε στο στόχαστρο την απείθαρχη νεολαία κατηγορώντας τη σα βασικό υπεύθυνο για την εξάπλωση του ιού. Ταυτόχρονα θα πρότασσε τη χρήση της μάσκας ως το απόλυτο μέσο προστασίας και θα έβαζε επιστήμονες και «ψεκασμένους» να τσακώνονται συνέχεια για αυτή. Με τον τρόπο αυτό, όλοι θα σκοτώνονταν για τη μάσκα και η συζήτηση δε θα έφτανε ποτέ στον πραγματικό υπαίτιο για την όλη κατάσταση.
Και αν, παρόλα αυτά, οι μαθητές έβρισκαν τον τρόπο να παραμερίσουν την άθλια αυτή κυβερνητική προπαγάνδα και κατάφερναν μέσα από τα όργανα πάλης τους να διοργανώσουν καταλήψεις και διαδηλώσεις, προκειμένου να διεκδικήσουν το δικαίωμα τους στην υγεία και στην εκπαίδευση; Σειρά τότε θα έπαιρνε η τρομοκρατία και η συκοφάντηση. Απειλές για μαθήματα τα Σάββατα και τις γιορτές, αποκλεισμός από την εκπαιδευτική διαδικασία για τα «αλητάκια» των καταλήψεων, mail στους γονείς για ποινικές ευθύνες σε περίπτωση ζημιών και βέβαια η πάντα απαραίτητη κρατική καταστολή στις διαδηλώσεις.
Οποιαδήποτε ομοιότητα με πρόσωπα και καταστάσεις στη χώρα μας θεωρείται επιβεβλημένη! Η κυβέρνηση της ΝΔ με τις πλάτες του ΣΥΡΙΖΑ , όχι μόνο αδιαφορεί για την υγεία των μαθητών και των γονιών τους, αλλά βρήκε στην περίοδο της πανδημίας τη δυνατότητα να εντείνει την επίθεση της απέναντι στους μαθητές. Ύλη που χάθηκε την περσινή χρονιά λόγω καραντίνας, ξαφνικά θεωρείται διδαγμένη. Η τράπεζα θεμάτων θα εφαρμοστεί κανονικά φέτος στους μαθητές της Α Λυκείου. Παντού σκληροί ταξικοί φραγμοί, που στόχο έχουν να αναγκάσουν τους μαθητές των φτωχών οικογενειών να εγκαταλείψουν κάθε ελπίδα για είσοδο στα πανεπιστήμια. Το φαινόμενο των προσωπικών μηνυμάτων στα mail γονιών, που επιρρίπτουν ευθύνες για τις ποινικά κολάσιμες πράξεις παιδιών γυμνασίου (;!) είναι γεγονός και στην περιοχή μας.
Η μοναδική διέξοδος από το ζοφερό μέλλον που ετοιμάζουν στη νεολαία βρίσκεται στη μαζική αντίσταση των μαθητών. Έχοντας τους εργαζόμενους- άνεργους γονείς τους και όλο τον υπόλοιπο λαό στο πλευρό τους, οι μαθητικοί αγώνες μπορούν να νικήσουν!
Να αναλάβει το κράτος όλη την ευθύνη για τα απαραίτητα μέτρα προστασίας μαθητών και γονιών!
Να ανατραπεί ο νόμος Κεραμέως!
Ούτε μια ώρα εξ αποστάσεως «εκπαίδευση», ούτε ένα λεπτό ανοιχτή κάμερα στην τάξη!
ΔΡΟΜΟΙ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ- ΔΑΦΝΗΣ- ΥΜΗΤΤΟΥ